Nationale-Nederlanden is een van de grootste verzekeraars van Nederland. Een voordeel van de Nationale-Nederlanden autoverzekering is dat je bij schade een eigen schademanager krijgt toegewezen, die zorgt voor een snelle en vakkundige afwikkeling.
Bovendien sluit je bij Nationale-Nederlanden je tweede of derde gezinsauto af met hetzelfde aantal schadevrije jaren als de eerste auto.
De premie van Nationale Nederlanden is voor iedereen anders en hangt af van onder andere je auto, je leeftijd, je woonplaats en je schadevrije jaren. Wil jij weten welke premie Nationale Nederlanden voor jou en je auto biedt en of Nationale Nederlanden voor jou de voordeligste autoverzekeraar is? Maak dan nu een vergelijking en vind een goede én goedkope autoverzekering voor jouw auto.
Dekking autoverzekeringen Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden biedt verschillende dekkingen aan voor je autoverzekering. Wettelijk ben je verplicht je auto minimaal WA te verzekeren. Maar een ruimere autoverzekering is vaak slimmer. Je kiest dan voor de WA + beperkt casco of de Allrisk autoverzekering.
In de onderstaande tabel zie je een overzicht van welke autoschades onder welke dekking vallen:
Nationale-Nederlanden heeft ook verschillende aanvullende autoverzekeringen. Hiermee breid je de dekking van je autoverzekering uit, waardoor deze nóg beter op je persoonlijke situatie aansluit.
Een overzicht van alle aanvullende autoverzekeringen van Nationale-Nederlanden zie je in onderstaande tabel:
Aanvullende verzekeringen Nationale-Nederlanden
Nationale Nederlanden Online
WA
WA + beperkt casco
All risk
Schadeverzekering inzittenden
Rechtsbijstand verzekering
Nationale-Nederlanden autoverzekering reviews
Hier zie je hoe (oud-)klanten Nationale-Nederlanden beoordelen.
Mag wel eens beter in communicatie zijn en het zou handig zijn als de tussenpersonen weer eens vaker aan huis kwamen voor info en andere zaken die van belang zijn! Het gaat er gewoon om dat verzekeraars soms te duur zijn voor wat ze leveren!
Tot nu toe alle schade vergoed gekregen. Alleen bij een total loss ging het iets problematischer. Maar dat is goed opgelost door de klantenservice. Zeer tevreden over NN. Het ging een keer mis bij een total loss van de auto. Degene (externe partij) die de waarde moest bepalen ging de mist in. Zeer veel discussie met dit bedrijf. Daarna NN zelf ingeschakeld met een klacht. NN heeft het daarna naar tevredenheid opgelost. Zij hebben de externe partij tot de orde geroepen. Daardoor zullen wij NN zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden.
Ik hoor nooit iets van de verzekeraar. Heb ook al heel lang geen schade gereden, dus weet niet hoe de afhandeling werkt. Ik hoor nooit iets van de verzekeraar. Heb ook al heel lang geen schade gereden, dus weet niet hoe de afhandeling werkt.
Goede communicatie De ingangsdatum van mijn verzekering moest gewijzigd worden. Ik heb deze wijziging doorgegeven en ontving netjes een vernieuwde polis.
Makkelijk! Zo lang je geen problemen hebt, hoef je gelukkig geen contact op te nemen met je verzekeraar. Ik heb dan ook geen slechte ervaring met de verzekeraar!
Geen klagen! Alles verloopt in orde. Premie wordt netjes afgeschreven en mijn auto is verzekerd. Ik heb meerdere verzekeringen lopen dus ik kan zeggen dat ik tevreden ben.
Prima verzekering! Na aanvraag van de verzekering ontvingen wij de papieren per post thuis. Verder hebben wij geen correspondentie met de verzekeraar meer nodig gehad. Alles verloopt goed zoals het hoort.
Snel geregeld, top! Mijn vriend heeft mijn autoverzekering aangevraagd via het internet. Per post ontvingen we al snel de papieren. De premie is ook al netjes afgeschreven dus alles is prima in orde.
Snel geregeld maar helaas wat onduidelijkheden! Een tijdje terug ontving ik een brief dat mijn opgegeven schadevrije jaren niet zouden kloppen. Ik begrijp niet precies hoe dit kan. Ik vind het wel prettig dat ik hier netjes per brief van op de hoogte gesteld ben. Mijn voertuig is inmiddels verkocht dus heb ik de verzekering inmiddels beëindigd.
Goede prijs. Via de vergelijking kwamen we uit bij deze verzekeringsmaatschappij. De prijs was voor ons door slag gevend. Er hebben nog geen ongevallen plaatsgevonden waardoor we de verzekering nodig zouden hebben.
Ondeskundig. Helaas ben ik iets minder tevreden over Delta Lloyd. De premie is een aantal keer aangepast. Ik begreep er niets meer van. Over Geld.nl ben ik zeer tevreden. Ze hebben me goed geholpen met het oplossen van de premie verschillen.
Netjes afgehandeld. Ik heb de polis en groene kaart netjes ontvangen per post. Ook heb ik telefonisch contact gehad met Geld.nl. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
Goede communicatie en voorwaarden, Helemaal tevreden! Het enige puntje wat ik minder vind is dat ik regelmatig een brief krijg dat ik mijn verzekeringspremie niet betaald heb. Wanneer ik dan naar de maatschappij bel, wordt er aangegeven dat ik geen openstaande premies heb. Iets gaat er denk ik niet goed. De volgende keer dat ik weer een brief ontvang zal ik het nogmaals aangeven. Verder ben ik helemaal tevreden!
Goede ervaringen gehad met deze maatschappij, maar helaas dit keer teleurgesteld! Ik had goede ervaringen met deze verzekeringsmaatschappij. Totdat ik mijn autoverzekering bij hen afsloot. Het voertuig staat op naam van mijn bedrijf waardoor ik helaas niet welkom bij ze ben. Zij hebben geen mogelijkheden om mijn auto bij ze te verzekeren dus moet ik op zoek naar een andere maatschappij. Ik ben dan ook niet helemaal tevreden over de verloop van zaken.
Een maatschappij met goede voorwaarden voor verschillende verzekeringen! Mijn Inboedelverzekering had ik ook bij deze verzekeringsmaatschappij afgesloten. Omdat ik tevreden was met deze verzekering ben ik ook gaan kijken of zij een goede premie bieden voor mijn autoverzekering. De premie was goed, dus heb ik ook mijn auto bij ze verzekerd.
Goede communicatie en snelle reactietijd! Na mijn aanvraag heb ik de polis en groene kaart per post ontvangen. Helaas ontbrak er een leeg schadeformulier. Ik heb daarom een mail verstuurd naar de verzekeraar en binnen een paar dagen kreeg ik alsnog het formulier thuis gestuurd.
Prima verzekeringsmaatschappij, maar jammer van de miscommunicatie In mijn aanvraag had ik opgegeven dat ik 8 schadevrije jaren had. Volgens de verzekeraar zou ik deze niet hebben opgebouwd. Toch had ik hier een verklaring van. Ik vind het jammer dat we hier niet uit zijn gekomen, dus ben ik overgestapt. Ik ben positief ingesteld dus ik heb geen klachten!
Vriendelijk personeel. Ik ben tevreden met deze verzekeringsmaatschappij. Ik krijg alleen steeds brieven dat er niet geïncasseerd kan worden. Dat is een beetje vervelend.
We worden altijd correct en snel geholpen, alles goed afgehandeld. helemaal tevreden dus. We worden altijd correct en snel geholpen, alles goed afgehandeld. helemaal tevreden dus.
Snel geregeld! Deze verzekering heb ik via het internet aangevraagd. Ik heb eerst informatie gelezen over de voorwaarden. Na het aanvragen ontving ik de papieren per post binnen. Tot nu toe heb ik geen klachten!
Goede service bij schade! Gisteren is mijn ruit gesprongen. Ik kon online een afspraak maken met de hersteller om deze te laten vervangen. Super! De gehele schadeafhandeling is helemaal naar tevredenheid verlopen.
Alles vanuit thuis kunnen regelen, dat noem ik nou prettig een verzekering aanvragen! Via de computer heb ik mijn verzekering heel gemakkelijk aan kunnen vragen. De polis kwam keurig op tijd binnen. Met deze verzekering is dan ook niks aan 't handje. Tot op heden zijn er vanuit mij dan ook 0 klachten!
Hartstikke tevreden Over het algemeen ben ik erg tevreden. We hebben al contact gehad met de maatschappij. Ze zijn erg vriendelijk. De sms en email over de betalingsachterstanden begrijp ik niet goed. We betalen altijd op tijd.
Prima autoverzekering. Prima geregeld deze autoverzekering. Het duurde even voordat ik de papieren in huis had. Maar ik ben soms een beetje ongeduldig.
Snel geregeld. Ik heb de verzekering pas net. Is nog iets te kort om er iets over te zeggen. Maar ik ben er tot nu toe blij mee. Ik heb de polis en groene kaart netjes ontvangen. Ben blij met de premie.
Prima verzekering! De auto is verkocht dus de verzekering is ook stopgezet. Maar alles is naar wens verlopen. Geen op of aanmerkingen over deze verzekering.
Duidelijke polis. De polis van Delta Lloyd is duidelijk.Ook de polisvoorwaarden zijn helder. Alleen was er een foutje gemaakt in het begin. In mijn aanvraag stond het eigen risico op € 0,00 en toen ik de polis had afgesloten, had ik wel ineens een eigen risico. Omdat Geld.nl mijn tussenpersoon is van Delta Lloyd, heb ik verder niet veel contact met de maatschappij.
Heb je per ongeluk schade gereden? Dan meld je deze autoschade bij Nationale-Nederlanden door een schadeformulier in te vullen. Dit kan op verschillende manieren:
Online schade melden Log in op je persoonlijke omgeving op de website van Nationale-Nederlanden en meld de autoschade online.
Autoschade melden via App Download de App van Nationale-Nederlanden op je smartphone en meld je autoschade makkelijk en snel.
Schade melden via de post Maak een kopie van een volledig ingevuld schadeformulier (voor- en achterkant) en stuur deze per post naar Nationale-Nederlanden.
Autoverzekering afsluiten Nationale-Nederlanden – Wie doet wat?
Ga je via Geld.nl een autoverzekering afsluiten bij Nationale Nederlanden? In onderstaande tabel zie je wie wat doet: